Dau un cal (de jucarie) pe un calorifer (de fonta)

Azi am vazut nuuuuumai poze si ganduri legate de vremeeea de afara … bleah. Am primit poze cu ninsoare la Brasov si ploaie torentiala si vant in Bucuresti. Ma uitam la ele si dintr-o data mi-am dat seama ca ma ia cu transpiratii reci … wait … transpiratii reci? Ce tot aberez eu aici? Erau transpiratii calde de fapt … m-am ridicat si am dat drumul la aerul conditionat si am inchis balconul … pfui … cand vine toamna si aici?

Plus de asta, povesteam pe  whatsapp (sa le dea D-zeu multa sanatate geniilor din spatele acestei aplicatii) cu fetele din Romania ca iarna asta va avea o infatisare mai deosebita. Aici nu sunt calorifere in nicio camera, in nicio cladire, in niciun emirat. Iar eu trec prin niste angoase din alea dacice … cum usuc eu sosetele la iarna aici? Ca e traditie sa se zvante pe calorifer si apoi sa isi gasesti perechea pe 4 calorifere din 2 camere diferite. Am incurcat-o!

Revin cu noutati dupa ce se instaleaza iarna 🙂

IMG-20130830-00602

Pana atunci pun si eu poza de vreme buna 🙂

2 thoughts on “Dau un cal (de jucarie) pe un calorifer (de fonta)

Leave a comment