Decoratiune pentru brad – joc

Noptile sunt din ce in ce mai albe si zilele din ce in ce mai negre, facem un fel de alba-neagra zilnic cu uite odihna uite ciuciu somnul 🙂 Nu ma plang, well nu tare, e foarte fain cu amandoua fetele acasa, ne jucam mult, citim, povestim, ne dragalim, S. sta langa M. pe canapea in living pana prepar eu mic dejunul sau pranzul (e open space) si printre doua oua si un fresh mai putem canta toate si un wheels of the bus :). S. interactioneaza mai mult cu sor-sa, ii canta, o pupa, o gadile, o linisteste pana caut eu cele necesare sa o schimb sau pana ma pregatesc de mufare. Insa in acelasi timp, cum o iau pe asta mica sa ii dau titi, pe celalalt picior, intr-un echilibru circaresc sta si S. si incepe sa povesteasca taaare cine stie ce s-a mai intamplat la locul de joaca sau ce a mai vazut prin cartile ei. Si asta mica, scoate sanu si planje dupa liniste sa poata manca in pace, eu incerc sa o temperez pe S. asta mica striga mai tare iar S. povesteste si ea mai taaare. Recunosc, am momente cand simt fizic cum 12 fire langa urechea dreapta albesc instant. Am inceput sa fac exercitii de respirat si numarat in gand cu ochii inchisi ca in momentele alea degeaba as vrea sa ma ridic si sa merg in alta camera ca nu am cum fara sa urle amandoua si mai tare. Si cum incep sa ma calmez, cum incepe si atmosfera sa se relaxeze iar alea 12 fire albe sa isi revina la culoarea initiala si M. sa manance iar S. sa mearga sa aduca nu stiu ce carte sa vedem ce s-a intamplat cu baietu sau cu pentzesa. Incerc sa anticipez cam toate momentele de cumpana, foame, oboseala, nervi si sa fiu pregatita. Cateodata iese cateodata nu, inainte de titi la M. sa ii deschid o carte uitata de S. sau sa ii pregatesc acuarelele sa ‘peinting’ si stiu ca e concentrata in alea 15 minute cat haleste asta mica.

image_5

aici S. citea in cort si noi eram pe covor langa ea, era liniste profunda, well, mai ragaia asta mica dar era un zgomot frumos 🙂

Ne-am facut o rutina de iesit afara dimineata de la 10.30 pana pe la 12.30, S se da cu bike-ul ei, eu imping carucioru si cantam, la cerere pe repeat e ‘twinkle twinkle little star’, mergem la magazin sa luam covrigi, mai mergeam la piscina dar acum S. are niste muci si ne-am oprit, ne intalnim cu prietene si povestim, mai face Ale o nebunie si sta duminica pe acasa si iesim cu fetele. Apoi in casa la papa si nani, trezit, jucat un pic, mancat si afara iar pana vine si Calin la locul de joaca, mai stam un pic si acasa la baita, cina si nani. Eu o culc pe M. in living, Calin pe S. in dormitorul mare si in jur de 8.30 fetele sforaie si avem si noi timp sa stam pur si simplu, la povesti or else. Dar lasa ca vin nasii S.iei iar de rev aici si lasam pruncele si fujim cateva ore singuri undeva 🙂 Auziti? :))

Spre deosebire de anul trecut, inca e super cald ziua asa pana se intuneca cand incepe un vanticel un pic mai racoros de genul pantaloni lungi si tricou. Pfew! M-am ferit la timp de un kil de rosii aruncate de cititori 🙂 Cu toate astea, Mos Craciun zice ca vine tot cu bundita pe el ca sa il recunoasca copii, insa sper sa isi ia macar slapii. Si povestim in fiecare zi cu S. ce vrea sa ii aduca Mosu. Pana acum a zis poseta, carte, teddybear mai mare, la M. un teddybear mic, iar noua sa ne aduca apa minerala si bani :D. Auzi Mosule? Da-ne noua cadoul al doilea ca ne cumparam noi apa minerala :). Alaltaieri dimineata am pregatit sa facem o decoratiune pentru brad, pe care brad sper sa il aducem acasa uichendu asta.

image_46 bete verzi, pom-poms din lanita, nasturi, cuisoare, sclipici, bucatele de fetru, margele, lipici

image

aici operator a fost S. 🙂 i-am aratat cum se lipesc pe bat si a vrut ea sa faca pozele

image_1

image_3

dupa ce se lipesc nebuniile pe 2 bete se lipesc toate 3 in forma unui triunghi si se pune pe brad, fie direct pe creanga, fie legat cu ata si agatat asa

image_2

before and after 🙂

Leave a comment